понеделник, 6 април 2009 г.

моМичЕшки истоРии 1


На 16 Април (четвъртък) в Апартамента (до малките пет кьошета) две мои приятелки и чудесни художнички - Пипи и Еличката - ще открият една Момичешка изложба пълна с красиви картини и приказни кукли. Изложбата ще остане да краси мястото един месец и на 14 Май ще открием заедно втората част на изложбата. За разлика от първата в която ще изобилстват самураи и целуващи се мацки - във втората ще има само детинщини, или иначе казано - трите (защото в нея ще се включа и аз) ще покажем само картини и илюстрации за децата и всички онези, които като нас са запазили една солидна доза детство в себе си :) Така че, ако обичате красивите неща, домашния шоколад и сангрията - заповядайте в Апартамента! Ако не успеете да си вземете картина - ще има картички за утешение!

9 коментара:

Momchil каза...

втората част да не би да е в моя чест?
:)

wicky каза...

Хихи - в твоя и на Бояна :)
Първата изложба мина много добре! Беше весело и пълно с хора с които много се радвам, че се видяхме! Дори и аз получих цветя (въпреки, че не участвах, освен ако не броим картичките)и съм много затрогната :)
Изложбата ще продължи до началото на втората изложба, което е 14 май! Така че за проспуналите откриването имат тепърва време да минат да изпият по чаша чай и да се насладят на чудните картини на пипи и еличката (както и на наистина невероятните им кукли!!!) Скоро ще покажем и снимки...

wicky каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
wicky каза...

Я да споделя аз малко за откриването... Беше чудесно! Дойдоха много хора - всички останаха много доволни и си тръгнаха с весели картички от изложбата! Ето и снимки:
СнимкиИ има промяна за детската изложба - ще е от 21 май (но ще пусна отделна тема за нея...)

Bla каза...

Поздравления, Уики!

wicky каза...

Мерси Bla! :))

clo каза...

здравейте, научих за изложбата съвсем случайно :) не съм от София и съм пределно малка, че да мога да дойда на изложбата, а това, което намирам в интернет от изложбата е малко. може ли да ми изпратите някоя друга картина да им се наслаждавам поне от компютъра :)
предварително благодаря :)

wicky каза...

clo - здрасти! Мерси за интереса! Освен снимките, които сме качили от двете изложби има еиднствено линкове към сайтовете ни (както и тук в блога) където могат да се видят много от картините на илзобжата, а и такива, които не са участвали ;) В по-горната публикация е втората част от изложбата, където също има снимки...

clo каза...

благодаря много, Уики :) приятен и лек ден от мен
Кло ;)