петък, 5 декември 2008 г.

Туй-онуй, това-онова и какво още...?



Ами така де - страшно се зачудих за заглавието на поредицата с Любка (ето тук можете да видите за какво точно говоря)...
Като идеята е че искам някакво име или нещо такова, което да звучи забавно и добре - то ще оглавява цялата поредица (иначе всяка книжка ще си има име - първата се казва "Как свети луната?" ... примерно).
Работното име е Митове (но е твърде серизоно и хората си представят някакви гръцки и всякакви други митове, а се досещате че тук не става въпрос за това). А иначе историйките са едни мини митове за това как се случват нещата.
След това заглавието стана "Туй-онуй" но малко ми звучи оплитащо езика и се чудя?
Мордред ми даде една хубава идея - "Любопитанка" (нали и момиченцето са казва Любка)
от там може да се получи Любопитка, Любка-любопиткова :D Също така си мислех за Любопитково, но пък историите ще са шантави и не толкова наивни, затова ми се ще заглавието да е по-жаргонно, или някаква полуизмислена думичка. Иначе като краен вариант мисля да кръстя поредицата Любка :) Също така може да се заиграе с всички видове въпроси, които биха задали децата (как, защо, от къде, ама какво е това и т.н.) Мина ми през ум "Защото защо завършва на О" и такива разни неща :)
И така - тук някъде запецнах :) Затова - моля, чувствайте се поканени да помагате за името :)

3 коментара:

Buksy каза...

може и - Любо :) малко бтк идва ама... или "А като апче" :))))

Kriss каза...

Амииииии.... Не че не го обсъждахме, ама хайде, от мен да мине:)
Онзи ден нещо се бях развълнувала, че ще дават "Приложна магия", което не би, ама да не се отплесвам:)
И ми хрумна по този повод, че името на поредицата може да е "Приложна защология"

wicky каза...

"Приложна защология" е яка идея и ще я имам предвид (връзва се с идеята като цяло) - единствените ми колебания са да не звучи мааалко оплетенто за децата...
Мерсаж за идеята :P

Buksy - хитро :) Обаче ако Любка се окаже че е Любо децата ще имат още доста въпроси на които не ми се отговаря :)